Stupid Invaders
První dějství hry
Jste uvržen do role Buda, oranžového ufona s protáhlým tělem, z něhož
vyčuhuje 5 tenoulinkých větviček - ruce, nohy a krk, na kterém se
nečekaně nachází hlava s přerostlými kukadly a předkusem, za který by
se nemusel stydět ani Josef Alois Náhlovský. Hra začíná skutkem
agenta Boloka, jenž zmrazí do kostky ledu čtveřici Budyho přátel,
jejichž záchrana je Budyho (a vaším) prvním úkolem.
Poté, co zdrhnete Bolokovi (Bud neumí utíkat, ten prostě zdrhá) a
necháte ho za dveřmi extrémně veliké místnosti s WC (největší
místnost tohoto typu, jakou jsem kdy viděl), učiňte následující:
- Seberte zvon, běžný čistící prostředek na mytí WC a Gorgiousův
toaletní papír. Pokud chcete vidět zajímavou animaci, sedněte si na
záchod.
- V inventáři spojte Gorgiousův toaletní papír se zvonem, výslednou
mutací klikněte na okno a po animaci se po onom toaleťáku vyšplhejte.
Následuje animace - dostanete se k žebříku, po kterém krkolomě
vylezete a jste na střeše. V levé části obrazovky je komín:
- Mrkněte se do komína, zjistíte, že tam kdosi je. Později vyjde
najevo, že onen dotyčný je Santa Claus toho času zašprajcnutý už 8
měsíců v komíně. Dosti neomaleně vás žádá o pomoc. Uchopte tedy běžný
čistící prostředek na WC ze svého inventáře a přemístěte obsah láhve
do komína.
- Následuje animace provázená podivuhodnými skřeky Santy. Není divu =
rozpustil se, čímž vám uvolnil komín a vy můžete směle dál. Hupsněte
tedy do komína.
Po animaci se dostanete komínem do hrobky. Na zemi mezi vámi a krbem
leží zelená rozteklá placka s očima a Santovou čepicí. Konečně už to
Santovi někdo zatrhnul (vivala Ježíšek).
- Jděte do horní části obrazovky, tam seberte páčidlo a trychtýř,
vraťte se k Santu Plackovi a naproti krbu seberte plechovku s
kyselinou. Jděte směrem do spodní části obrazovky.
- Uvidíte a možná i ucítíte rakev. Vytaste páčidlo a otevřete ji. Po
odletu hejna much zjistíte, že v rakvi leží mrtvola a v rukách pevně
třímá klíč. Vezměte tedy trychtýř a nacpěte ho mrtvole do ůst, načež
uchopte plechovku s kyselinou a pomocí trychtýře dopřejte nebožtíkovi
poslední pomazání (vyprázdněte obsah plechovky do trychtýře).
Následuje animace, při které mrtvola změní své skupenství na poněkud
tekutější a vy získáte klíč.
- Jděte k místu nálezu páčidla, vydejte se po schodech a poté vylezte
na žebřík. Na konci žebříku odemkněte pomocí klíče visací zámek.
Rázem se ocitnete ve sklepě plném pro vás naprosto nepoužitelného
harampádí až na jednu jedinou věc - hned vedle vchodu do hrobky je
obří Pastička na myši - seberte ji.
- Jděte až ke schodišti, ale ne na něj (pokud tam půjdete, Bolok vás
zabije). Na místo označené "Pod schody" umístěte pastičku a vraťte se
na předchozí obrazovku, kde stisknutím vypínače vypněte světlo.
- Následuje animace, při které se do sklepa vkrade Bolok, sejde ze
schodů a tam šlápne do podle připravené pastičky. Až půjdete kolem
Boloka po schodech nahoru, mrkněte na něj, abyste viděli, jak dopadl
(docela cirkusácký výkon).
Konečně se dostáváte do méně morbidnějších míst - nyní jste v přízemí
a hned u vchodu do sklepa zvoní telefon.
- Pro špetku zábavy telefon zvedněte a pohovořte s úchylákem na
druhém konci drátu, čímž se dozvíte o vzájemných vztazích onoho
úchyla s UFOnkem Candym - vyslechnete opravdové nechutnosti.
- Jděte směrem doprava do chodby, na jejímž konci jsou dveře. Až
dorazíte k oněm dveřím, zjistíte, že chodba pokračuje dále (v pravém
úhlu) a na jejím konci je vchod do garáže. Vstupte tedy do garáže.
- Jediné, co v této místnosti potřebujete, jsou rachejtle. Jednu z
nich si ukradněte a pak si už jen můžete hrát s ostatními hračkami.
Můžete si zaházet šipky, prohlídnout si kosmické vydání časopisu Leo
a nebo přišoupnutím truhly k poličce a následným výšplhem můžete
nafouknout balónek.
- Vraťte se do chodby a vejděte do osvětlených dveří. Ocitnete se v
kouřem zamořené místnosti (hoří tam totiž kamna). Posléze zjistíte
svou skutečnou polohu - jste v kuchyni. V lednici si dejte něco k
jídlu a vedle ní najdete v šuplíku zapalovač. Vedle na druhé straně
lednice se vyskytují dveře na zahradu - tam ani nemusíte chodit (je
tam sekačka, kterou využijete později).
- Vraťte se k telefonu a pokračujte dál ve stejném směru. Na levé zdi
visí cool obraz Elvise a vy stojíte mezi dvěma vchody. Vydáte-li se
do pravých dveří, dostanete se do knihovny. Tam však není nic
zajímavého (rádio hraje, televize televizí a knížky si můžete jen
prohlédnout). Vydáte-li se do dveří nalevo, dostanete se do místnosti
s komínem uprostřed. Můžete si tam dát francouzáka s masožravou
rostlinou nebo si zahrát jeden tón na varhany.
- Podstatně důležitější činnost proveďte u komína. Z inventáře
odeberte rachejtli a položte ji do ohniště. Poté uchopte zapalovač a
zapalte knot. Následuje animace, při které vypustíte raketu komínem.
Ten čáp, co měl nahoře hnízdo, se asi hodně divil, co se to děje.
- Vraťte se k telefonu a vydejte se po schodech do prvního poschodí.
Stojíte pod loveckou trofejí, sobí hlavou, které dutinami proletuje
moucha.
- Jděte doprava a dojděte ke dveřím - vstupte a dostanete se do
Candyho koupelny. Otevřete pračku a tam najdete klíč - seberte ho.
- Vraťte se zpět pod sobí palici a pokračujte doleva. Po vaší levé
straně se nacházejí dveře a naproti nim jsou schody do podkroví.
Vejděte do dveří, tím se dostanete do Candyho komůrky.
- Můžete si zde sednout do křesla, pustit si na CD přehrávači cédéčko
ležící na zemi, nebo použít sušák na vlasy (docela legrační). Z
důležitějších úkonů - Otevřete skříň, ulupte Candymu punčocháče, pak
jděte k zrcadlu a použijte klíč na otevření pravého horního šuplete -
získáte tím fén.
- Odejděte z Candyho komůrky a vydejte se po schodech do podkroví.
Po výšlapu schodiště si můžete prohlédnout místnost s loveckými
trofejemi, ale opravdu jen prohlédnout. Vejděte do dalšího pokoje.
- Můžete si prohlédnout lví kůži nebo si dát sprchu. Z této místnosti
vedou dvoje dveře - dřevěné a modré. Jděte do těch dřevěných -
proběhne animace - Bolok se dostal z pastičky a je sakra pokroucenej.
Jste v podkrovním pokojíku a všude kolem vás jsou nějaké soudky.
- Postupte dál do pokoje. Před vámi je napravo okno a nalevo je temný
kout. Jděte do temného kouta, kde nahmatejte vypínač, zavřete truhlu,
vylezte na ni a z poličky si vezměte kliku. Pokud se vydáte k oknu,
zjistíte, že je v něm otvor. Správně - pro kličku, ale ještě jí tam
nedávejte - vraťte se do místnosti se lví kůží a vejděte do dveří
modrých.
- Jste v obrovském pokoji s televizí. Můžete si ji pustit, ale
nezapne se - jděte k akvárku a tam najdete ovládák. Přijdete k TV a
snažíte se jí zapnout, ale nic - ovládák letí z okna. Za chvilku se
televize jako na potvoru zapne sama. Za televizí seberte kabel a
projděte kolem akvárka k dalším dveřím (nemusíte tam chodit, není to
nezbytně nutné pro dohrání hry).
- Vejděte do nich a běžte dál do chodby. Z oné chodby je vchod do
červené chodby (bez dveří, slepá ulička) a naproti vám jsou dveře s
dírou - vedou do pokoje s lodí - vlezete-li tam - zemřete, protože se
Bolok schoval do skříně. Vraťte se do podkrovního pokojíku (místo,
kde jste našli kliku) a jděte k oknu. Do již zmíněného otvoru
zastrčte kliku, čímž otevřete okno a vyskočte ven.
- Jste na římse a před vámi leží fošna. Seberte jí a udělejte z ní
lávku na druhou římsu. Animací se dostanete na střechu, odkud se
skokem do komína dostanete do místnosti s lodí. Jelikož víte, že
Bolok na vás číhá ve skříni, svažte skříň pomocí Candyho punčocháčů a
při animaci zjistíte, že jejich druhý konec byl spuštěn na zahradu.
Vydejte se tedy za ním na zahradu (komínem nahoru a přes římsu do
pokoje s TV => pokoj se lví kůží => pokoj s trofejemi => po schodech
až k telefonu => u telefonu doprava až na konec chodby do kuchyně a
odtud přímo na zahradu).
- Uchopte konec punčocháčů a přidělejte ho k sekačce, načež ji
zapněte. Následuje poměrně zdařilá animace, kterou se (prozatím)
zbavíte Boloka. Vraťte se do místnosti s lodí. Naleznete tam čtveřici
svých ufonských přátel zmrazených do kostky ledu. Musíte je
rozmrazit. Vedle vchodu do této místnosti je zástrčka, do ní vsuňte
kabel ze svého inventáře a na něj pak připojte fén. Po animaci se
všechno změní - už jste zas všichni pohromadě, ale ne na dlouho.
Druhé dějství hry
Bud zůstal s ostatními a vy přebíráte kontrolu nad inteligentem
party, který se jmenuje Etno. Loď je už opravena, ale Etno nechce
nechat na Zemi svůj výzkum lidské rasy a tak se musí dostat do svého
sejfu. Toto je hlavním cílem druhé části hry. Po přemístění Etna
záchodovým výtahem tajnými cestami (rádoby Neverhood) se dostanete do
tajné laboratoře.
- Zde si můžete dalekohledem prohlédnout noční oblohu nebo spustit
přístroj nacházející se za dalekohledem. Vedle onoho přístroje je
zásuvka. Běžte k počítači a pokecejte si s počítačem - urazíte-li ho,
zemřete - mluvte o kriketu a o tom, jak pojede s vámi všemi do
vesmíru. Běžte kolem sejfu dál do pokoje - tam naleznete modrou
krabičku s červeným spínačem. Stiskněte ho a z té malé krabičky se
vyloupne Etnův vynález - transmutující sofistikant.
- Vyzkoušejte ho, ale nefunguje. Vedle na zemi leží baterie. Uchopte
jí a odneste k již zmiňované zásuvce, kde jí zapojením dobíte. Vraťte
se k sofistikantu, baterii zapojte a vyzkoušejte si ho. Změníte se v
myšáka Maurice, o kterém se v rozhovoru zmiňoval počítač. Promluvte
si znovu s počítačem a ten vám v záchvatu blaženosti otevře sejf.
Vejděte dovnitř, seberte tam knihu a odejděte ven.
Třetí dějství hry
Před sejfem potká Etno Boloka, kterého za moment přejede sekačka.
Bohužel stihl použít svou zbraň a tím započal destrukci celého domu.
Všichni nasednete do lodi a na poslední chvíli se vám podaří odletět.
Nějakou dobu letíte, avšak dojde k poruše a vy se zřítíte do
nehostinné pustiny, v jejímž středu stojí továrna na hnůj. Candy s
Etnem odhalí poruchu - palivo je nestabilní a potřebuje jako přísadu
pátý element - kravské lejno. Candy a Georgious se vydají do oné
továrny, cestou však potkají bahenní příšeru, která si na Candym
velice pochutná. Georgious jde dál a ve chvíli, kdy je za ním hejno
kuřat, končí animace. Začínáte ovládat Georgiouse.
- Jen tak pro legraci si můžete vzít jedno kuře - ostatní utečou. Pak
se vydejte doleva a jděte stále dál - dorazíte na rozcestí, kde se
můžete vydat doprava, doleva nebo směrem k sobě. Pokud byste šli
doprava nebo doleva, pouze byste onu továrnu obešli. Dejte se tedy
směrem k sobě - je tam uzavřený poklop (vchod do kanalizace). Zkuste
ho otevřít, ale nejde to.
- Jděte zpět směrem na rozcestí, ale přeruší vás zajímavá animace -
potkáte přerostlou slepici, která kokrhá a která je ve hře označena
jako Maxikuře. Pokecejte si s ním, následuje další animace, kdy ono
pravděpodobně přecitlivělé maxikuře vyvolá atomový výbuch - následuje
malá retrospektiva do historie atomových výbuchů a poté už můžete
vlézt do uvolněné díry.
Ještě než vlezete do díry vedoucí do kanalizace, proběhne další
animace, při které se opět objeví bahenní příšera, přičemž z
pochopitelných důvodů vyplivne Candyho. Spolu s Georgiousem vleze do
kanalizace a až se dostanou na rozcestí, rozdělí se. Nyní ovládáte
Candyho.
- Jděte dál kanalizací dokud nespadnete do jámy. Candy dopadne do
něčeho velmi slizkého a prohodí pár neotřelých poznámek o lejnech.
Vejděte do dveří. Tím se dostanete do bytu velké růžové potvory zvané
Nelson, který začne Candymu dělat velmi neslušné návrhy.
- Teď jste zase Georgious. Jděte potrubím a vylezte žebříkem nahoru.
- Seberte poklop a pneumatiku, jděte do výtahu a stiskněte tlačítko.
Zatímco jedete výtahem, pozorujete Candyho ve velmi intimních
pozicích, ve kterých ho fotí Nelson. Dostanete se na plošinu, visící
nad propastí. Sami se můžete kouknout, co mají na práci krávy,
nalézající se všude kolem vás. Přejděte lávku a vyjděte ven.
- Jste na rozcestí, všude kolem vás bučí krávy. Můžete jít doprava,
doleva nebo se svézt výtahem, který je přímo před vámi. Jděte doleva,
nastupte do dalšího výtahu a vyjeďte nahoru. Přejděte lávku,
dostanete se do místnosti s velkým kotlem. Zkuste ho zvednout, ale je
moc těžký. Vyndejte z něho naběračku a několikrát si dejte nášup
(3x). Tím odlehčíte kotel a můžete ho sebrat.
- Vstupte do další místnosti, do Muzea, kde si můžete prohlédnout
sochy vyrobené z hnoje. Běžte dál a vylezte do schodů. Leží tam
kladivo. Pokud ho zkusíte zvednout, dostanete do hlavy dávku olova z
rotačáku. Před uchopením kladiva si musíte na hlavu nasadit kotel.
Uchopte kladivo a v následné animaci si užívejte brnění. Poté k vám
přiběhne ukecaná slepice a po tom, co se vypovídá, ji můžete klidně
majznout kladivem - slepice skončí docela zajímavě.
- Vraťte se zpět k výtahu, sjeďte dolů, vraťte se na rozcestí (jak
tam bučí krávy) a použijte výtah před vámi. Vyjedete na rozcestí -
můžete jít doleva a pak po točitých schodech nebo se vydat doprava.
Jděte doprava - je tam hnusnej růžovej pes. Když se k němu
přiblížíte, skončíte dost hroznou smrtí. Vraťte se tedy k výtahu a
jděte po oněch schodech nahoru. Jste na dalším rozcestí - vlevo je
jenom televize. Tam ani nemusíte chodit. Vydejte se doprava, kde
svářeč opravuje světelný nápis. Chcete si od něj vzít plynovou bombu,
ale o vám ji nedá, protože nemáte svářečské oprávnění. Majzněte ho
palicí a bombu si vezměte. Vraťte se zpět na rozcestí a sejděte po
schodech dolů k výtahu. Vydejte se za psem. Nechoďte k němu a dejte
mu plynovou bombu, on ji sežere, nafoukne se a udělá si letecký den.
- Seberte psí boudu a můžete se posilnit i jeho kostičkou. Následnými
dveřmi se dostanete do skladu, kde seberte skate a běžte dál. Před
truhlu umístěte psí boudu, která má střechu ve tvaru schůdků. Po těch
vylezte na truhlu, seberte naviják a vraťte se k výtahu. Sjeďte dolů
a ocitnete se opět na rozcestí u bučících kraviček. Dejte se doprava
a tam si můžete pokecat s jednou z krav. Na jednu z krav použijte
naviják (na všechny to nefunguje) a onen naviják na ní poté
přidělejte. Naviják se postará o vyčlenění krávy ze zdi a už stojí
vedle vás na svých vlastních nohách. Podstrčte jí pod ně skate. A
začněte strkat do krávy. Dotlačte ji až ke dveřím, které otevřte a
zas strčte do krávy. Jste na okraji propasti. Uchopte hák na zemi,
použijte ho na krávu a zatáhněte za páku.
Nyní jste Candy a probudíte se po boku Nelsona v jeho bytě.
- Jděte do koupelny, tam seberte lahvičku a ze šuplíku žiletku.
Vraťte se do ložnice a vydejte se do kuchyně. Tam seberte nafukovací
křeslo a běžte k východovým dveřím. Jelikož byste vrzáním dveří
Nelsona vzbudili, použijte lahvičku k namazání dveřního pantu.
Otevřete dveře a vyjděte ven. Od dveří se vydejte doleva a jděte
pořád dál až k místu, odkud už nebudete moci jít dál. Položte na zem
nafukovací křeslo, usedněte na něj a propíchněte ho žiletkou.
- Dostali jste se do kuchyňských prostor. Projděte lítačkami a jděte
doprava. Od vysavače si přivlastněte rouru. Vedle vás je obrovské
zelené akvárko. Pokud se pokusíte jít si zaplavat, bude Candy
protestovat, že přece nemá bikiny. Běžte kolem vysavače do kuchyně a
hned za rohem vlezte do potápěčského obleku. Tím se dostanete do
akvárka. Běžte do Žluté ponorky (vivala Beatles) a v ní se dejte
doleva. Tam ukradněte rybu Fugu a vraťte se zpět na rozcestí v
ponorce. Knoflíkem na zdi si můžete periskopem prohlédnout okolí
ponorky. Vydáte-li se doprava, narazíte na řídící pult ponorky. Pokud
zkusíte cokoliv zapnout, zemřete. Vyjděte z ponorky a běžte dál do
kuchyně.
- Uvidíte kuchaře, jak porcuje ryby. Zůstaňte stále za jeho zády,
jinak vás zabije. Na hromadu ryb dejte Fugu, tím zabijete kuchtíka a
běžte k lednici, tu si můžete jen tak pro zábavu zkusit otevřít.
Vedle ní seberte kbelík. Otevřte výtah, vejděte a koukněte se na
ovládací panel - pokud stisknete "pí" nebo hlásnou troubu, zemřete,
pokud stisknete "1" nebo telefon, nic se nestane. Stiskněte tedy "2".
Jděte stále po lávce, která se za vámi poté propadne. Běžte dál až k
žaluzii, se kterou nemůžete nic dělat. Vydejte se tedy doprava až k
masivním dveřím. Vejděte a uvnitř stiskněte tlačítko. Během animace
bude z Candyho vyrobena placka. Vraťte se k žaluzii a podlezte pod
ní. Candy se znovu nafouke.
- Jste ve skladišti. Napravo od vás jsou sudy a nalevo jsou krabice.
Jděte ke krabicím a tam seberte plechovku s chilli. Vraťte se a běžte
k sudům a pak dále po schodech dolů. Projdete dveřmi a dostanete se
do velké místnosti. Běžte dál, až narazíte na mechanika opravujícího
traktor. Je schopen vás zabít a tak použijte páku na zemi. Běžte dál
ke dveřím, ze kterých sundejte železnou závoru a projděte jimi. Jste
opět u akvárka. Jděte kolem něj až do kuchyně.
- Ve skříňce nalevo od sporáku je plynová bomba. Vezměte z inventáře
rouru od vysavače a napojte ji na plynovou bombu. Druhý konec bude
napojen na sporák. Z inventáře umístěte plechovku s chilli na sporák,
zapněte plynovou bombu, zapněte sporák a ze sporáku sundejte již
ohřáté Chilli. Vraťte se do místnosti s mrtvým mechanikem a běžte ke
dveřím vedoucím do místnosti s běžícími pásy. Vedle oněch dveří je
další vchod. Vejděte dovnitř - tam už čeká Georgious i s kravičkou.
Krávu nakrmte chilli a pak na ní použijte kbelík (to aby mohla kam
uložit lejno).
Čtvrté dějství hry
Candy se s Georgiousem vrátí k lodi a k ostatním pomocí traktůrku s
naplněným nákladovým prostorem. Po rozhovoru s přáteli se objeví
Bolok a donutí vás, abyste všichni i s ním odletěli na tajnou
základnu Oblast 52. V továrně mezitím praskla roura od plynu a celá
továrna lehne popelem. Přistanete v Oblasti 52 a jste zajati. Bolok
je zabit a každý z ufonů je umístěn do zvláštní kopule. Kopule ufona
Stereoa je nekvalitní a díky tomu se Stereo osvobodí.
- Ovládáte Stereoa. Jděte směrem k dolnímu okraji obrazovky a
projděte dveřmi. Běžte pořád dál až dorazíte k výtahu. Vstupte a
stiskněte knoflík 1. Proběhne animace, při které je Candy dopraven na
pokusný stůl a zatímco si myslí, že mu k jeho potěšení chtějí změnit
pohlaví, se vědci připravují na jeho roztavení. Po vystoupení z
výtahu běžte na konec chodby a projděte dveřmi. Dveřmi nalevo se
dostáváte do plynové kotelny. Seberte tam plynovou bombu označenou
zeleným pruhem a napojte jí na kohoutek označený širokým úsměvem.
- Vyjděte z místnosti a běžte do dveří na pravé straně obrazovky.
Běžte na levou stranu římsy, tam otevřte roletu a na kohoutek napojte
bombu naplněnou chechtacím plynem. Tím zamoříte vědecké sympozium a
zachráníte Candymu život. Běžte na druhý konec římsy a sjeďte dolů
výtahem. Tam utrhněte Igorovi nohu (napoprvé to ještě nepůjde,
podruhé už budete úspěšní). A pak mu seberte identifikační kartu.
Vraťte se výtahem na římsu, pak do výtahu, kde zvolte 2 a tím se
vrátíte do vězení. Vedle kopule s vesmírnou cihlou (cihla s okem)
použijte Igorovu identifikační kartu na ovládací panel, čímž onu
cihlu osvobodíte, seberte ji. Vraťte se do výtahu a zvolte 3.
Dostanete se do chodby, na jejímž konci je plošina, která vás vynese
ke dveřím. Na panel vedle nich použijte Igorovu nohu a vstupte.
- Ovládáte Candyho - Kecejte s mouchou, dokud vás nevynese z jámy a
po přistání běžte směrem ke spodní části obrazovky a pak po schodech
nahoru. Nalevo je domeček a napravo je smetiště. Běžte do domečku a
tam zjistíte, že robot nechce s nikým mluvit. Běžte tedy na smetiště,
tam si oblékněte model robotí slečny a běžte do domečku. Na
následující děj je uvalena těžká cenzura.
- Teď jste Georgious. Seberte lebku a střeva, lebkou naberte tekutinu
z radioaktivní stoky a běžte směrem k dolnímu okraji obrazovky. Tam
seberte kost a běžte po římse kolem propasti. V inventáři zkombinujte
kost a střeva a výslednou mutaci hoďte na mříže. Sešplháte k otvoru
pod mřížemi, vylezte do něj a vyndejte dřevěný klín. Dostanete se do
dalšího otvoru, tam opět vyndejte klín a dostanete se k otvoru s
mřížemi. Použijte na mříže radioaktivní tekutinu z lebky. Výslednou
dírou se dostanete do zamrzlé místnosti. Projděte jí celou až k
žebříku, po kterém vylezte na trubku. Tam seberte železný hák a
vraťte se ke vchodu do místnosti a použijte hák na rouru s plynem.
Vraťte se k žebříku a použijte onen hák na dveře. Dostanete se do
jídelny. Nalevo od dveří je červená skříň s hasičskou sekerou.
Uchopte kladívko vedle ní a dobře mířenou ranou ukradněte sekeru.
Běžte na druhou stranu místnosti, kde vám před dveře naleze nezbedný
nábytek. Použijte sekeru na štokrle a nábytek zbaběle uteče a uvolní
vám dveře. Vejděte do místnosti, stiskněte všechny tři zelené
knoflíky a pokračujte do další místnosti. Tam stiskněte další
tlačítko, čímž rozprsknete ufona v kopuli, a vejděte do dalších
dveří.
- Vraťme se ke Candymu. Proberete se v manželské posteli vedle
robota. Prohledejte gauč, najdete peníze. Vyjděte ven z domečku a
vraťte se ke schodům, kde na vás už netrpělivě čeká moucha. Dejte jí
peníze a pak vás odnese do jiné roury. Z té se vydejte do dveří.
Dostanete se do místnosti se spoustou transportních kabin. Postupně
vejděte do kabin s čísly 1,3,8 a 21.
- A zapneme si zas Stereo. Jste v řídícím centru - Projděte se a až
narazíte na teleport, použijte ho. Běžte doprava, je tam páka na
zemi, stiskněte ji a otevře se ovládací panel s velikým knoflíkem.
Položte na něj vesmírnou botu, tím se vám otevřou dveře z řídícího
centra ven. Použijte opět teleport a nově otevřenými dveřmi odejděte.
Běžte k barevnému panelu a tam budete muset opakovat barevné sekvence
podle toho, jak blikají jednotlivé části panelu. Nejdřív budete
opakovat jedno a pak dvě, tři.... a nakonec deset bliknutí - pro
zapamatování doporučuji papír a tužku. Po úspěšném zvládnutí tohoto
úkolu se otevřou další dveře z řídícího centra, do kterých vejděte a
usedněte za stůl - Stereo usne.
- Starý dobrý Bud je osvobozen ufonem. Jste v místnosti plné
záchodových mís. Běžte směrem k dolnímu okraji obrazovky a vlezte do
největšího záchodu. Animací se dostanete na trubku. Běžte doprava a
až uvidíte malou plošinku, uvidíte za ní ohromné bludiště, kterým
budete muset po použití plošinky projít. Dejte se do toho. Když se
dostanete dost daleko, projede kolem vás hlemýžď a nabídne vám
svezení. V následující animaci se vydáte závratnou rychlostí směrem k
východu z bludiště. Pokud by se někomu ona rychlost zdála až moc
vysoká, může k ukončení animace použít ESC. Vlezte do obrovské
golfové jamky a uchopte jednoho ufona. Ten se nafoukne a vynese vás
do ventilačního systému. U velké mříže pracuje robot, popovídejte si
s ním, on sundá boty a odletí. Vydejte se ve směru jeho letu a
uvidíte ho, jak zasekl ventilátor. Projděte jím a robota vytáhněte,
čímž uvolníte větrák a odletíte do pouště. Od díry běžte směrem
doprava a pak jděte 2x nahoru (směrem k hoře). Tam naleznete troubu,
do které promluvte. Tím vzbudíte Stereoa a ten se bude snažit vám
horu otevřít, ale zasekne se to.
- Etno - Spadli jste do obrovského opékače topinek a máte jen 3
vteřiny na únik. Jděte směrem k dolnímu okraji obrazovky a tam si
stoupněte na plošinu, která vás vyhodí z topinkovače ven. Běžte
směrem ke spodnímu okraji obrazovky a vstupte do teleportu. Naproti
teleportu je u zdi plošina. Vyjeďte nahoru a pak vylezte po žebříku.
Běžte doprava, pak po schodech a na další plošinu. Doprava a pak
doprava k další plošině, doleva a po žebříku. Vyndejte krysu
zaseknutou mezi ozubenými koly a vraťte se k teleportu. Tam vstupte
na plošinu s ovládacím panelem a stiskněte zelený knoflík. Rozjedou
se ozubená kola a hora se před Budem otevře. Jděte směrem k dolnímu
okraji obrazovky, stisknutím tlačítka si otevřte dveře a vejděte.
- Stereo se probere. Běžte kolem dveří, kterými jste sem přišli, až k
velkému východu a projděte jím.
- Bud je stále na poušti. Jste u trubky a běžte dolů, doprava,
východ, 2x jih, tam sundejte kámen z prkna, seberte lebku a vraťte se
k otvoru, u kterého jste v poušti začínali. Běžte dolů a pak 3x
západ. Odmontujte hadici a vraťte se k otvoru. Běžte dolů, 3x východ,
sever, západ, doprava, tam napojte hadici na trubku a na to pak
použijte lebku. Během animace slezete dolů. Jděte kolem kopule až na
běžící pás, který vás doveze do chodby. Běžte ke spodnímu okraji
obrazovky a pak vejděte do dveří (můžete vejít jen do jedněch dveří)
a tam už na vás čekají kamarádi. Projděte místností a aktivujte
řídící panel. Celá partička se teď projde až k lodi, Candy vyndá
klíče, ale sebere mu je ufon, co osvobodil Buda. Všichni tedy běží k
raketě a Candy do ní vleze. Zbytek je ovšem zajat vrchním vědcem.
- Candy - Slezte po žebříku, pak ještě po dalším a nakonec vypadněte
z rakety dírou v podlaze. Nastupte do výtahu a na konci cesty seberte
obrovský barel, který Candy potom donese k raketě. Tam na barel
napojte přívod paliva a vraťte se do rakety. Otočte kolem a vylezte
nahoru po žebříku. Aktivujte červenou páku, vylezte nahoru po dalším
žebříku a stiskněte červený knoflík.
KONEC a závěrečná animace.
Hannes