<- menu návody <- návod - Sims


Stupid Invaders


První dějství hry
Jste uvržen do role Buda, oranžového ufona s protáhlým tělem, z něhož vyčuhuje 5 tenoulinkých větviček - ruce, nohy a krk, na kterém se nečekaně nachází hlava s přerostlými kukadly a předkusem, za který by se nemusel stydět ani Josef Alois Náhlovský. Hra začíná skutkem agenta Boloka, jenž zmrazí do kostky ledu čtveřici Budyho přátel, jejichž záchrana je Budyho (a vaším) prvním úkolem.

Poté, co zdrhnete Bolokovi (Bud neumí utíkat, ten prostě zdrhá) a necháte ho za dveřmi extrémně veliké místnosti s WC (největší místnost tohoto typu, jakou jsem kdy viděl), učiňte následující:
- Seberte zvon, běžný čistící prostředek na mytí WC a Gorgiousův toaletní papír. Pokud chcete vidět zajímavou animaci, sedněte si na záchod.
- V inventáři spojte Gorgiousův toaletní papír se zvonem, výslednou mutací klikněte na okno a po animaci se po onom toaleťáku vyšplhejte. Následuje animace - dostanete se k žebříku, po kterém krkolomě vylezete a jste na střeše. V levé části obrazovky je komín:
- Mrkněte se do komína, zjistíte, že tam kdosi je. Později vyjde najevo, že onen dotyčný je Santa Claus toho času zašprajcnutý už 8 měsíců v komíně. Dosti neomaleně vás žádá o pomoc. Uchopte tedy běžný čistící prostředek na WC ze svého inventáře a přemístěte obsah láhve do komína.
- Následuje animace provázená podivuhodnými skřeky Santy. Není divu = rozpustil se, čímž vám uvolnil komín a vy můžete směle dál. Hupsněte tedy do komína.

Po animaci se dostanete komínem do hrobky. Na zemi mezi vámi a krbem leží zelená rozteklá placka s očima a Santovou čepicí. Konečně už to Santovi někdo zatrhnul (vivala Ježíšek).
- Jděte do horní části obrazovky, tam seberte páčidlo a trychtýř, vraťte se k Santu Plackovi a naproti krbu seberte plechovku s kyselinou. Jděte směrem do spodní části obrazovky.
- Uvidíte a možná i ucítíte rakev. Vytaste páčidlo a otevřete ji. Po odletu hejna much zjistíte, že v rakvi leží mrtvola a v rukách pevně třímá klíč. Vezměte tedy trychtýř a nacpěte ho mrtvole do ůst, načež uchopte plechovku s kyselinou a pomocí trychtýře dopřejte nebožtíkovi poslední pomazání (vyprázdněte obsah plechovky do trychtýře). Následuje animace, při které mrtvola změní své skupenství na poněkud tekutější a vy získáte klíč.
- Jděte k místu nálezu páčidla, vydejte se po schodech a poté vylezte na žebřík. Na konci žebříku odemkněte pomocí klíče visací zámek.

Rázem se ocitnete ve sklepě plném pro vás naprosto nepoužitelného harampádí až na jednu jedinou věc - hned vedle vchodu do hrobky je obří Pastička na myši - seberte ji.
- Jděte až ke schodišti, ale ne na něj (pokud tam půjdete, Bolok vás zabije). Na místo označené "Pod schody" umístěte pastičku a vraťte se na předchozí obrazovku, kde stisknutím vypínače vypněte světlo.
- Následuje animace, při které se do sklepa vkrade Bolok, sejde ze schodů a tam šlápne do podle připravené pastičky. Až půjdete kolem Boloka po schodech nahoru, mrkněte na něj, abyste viděli, jak dopadl (docela cirkusácký výkon).

Konečně se dostáváte do méně morbidnějších míst - nyní jste v přízemí a hned u vchodu do sklepa zvoní telefon.
- Pro špetku zábavy telefon zvedněte a pohovořte s úchylákem na druhém konci drátu, čímž se dozvíte o vzájemných vztazích onoho úchyla s UFOnkem Candym - vyslechnete opravdové nechutnosti.
- Jděte směrem doprava do chodby, na jejímž konci jsou dveře. Až dorazíte k oněm dveřím, zjistíte, že chodba pokračuje dále (v pravém úhlu) a na jejím konci je vchod do garáže. Vstupte tedy do garáže.
- Jediné, co v této místnosti potřebujete, jsou rachejtle. Jednu z nich si ukradněte a pak si už jen můžete hrát s ostatními hračkami. Můžete si zaházet šipky, prohlídnout si kosmické vydání časopisu Leo a nebo přišoupnutím truhly k poličce a následným výšplhem můžete nafouknout balónek.

- Vraťte se do chodby a vejděte do osvětlených dveří. Ocitnete se v kouřem zamořené místnosti (hoří tam totiž kamna). Posléze zjistíte svou skutečnou polohu - jste v kuchyni. V lednici si dejte něco k jídlu a vedle ní najdete v šuplíku zapalovač. Vedle na druhé straně lednice se vyskytují dveře na zahradu - tam ani nemusíte chodit (je tam sekačka, kterou využijete později).
- Vraťte se k telefonu a pokračujte dál ve stejném směru. Na levé zdi visí cool obraz Elvise a vy stojíte mezi dvěma vchody. Vydáte-li se do pravých dveří, dostanete se do knihovny. Tam však není nic zajímavého (rádio hraje, televize televizí a knížky si můžete jen prohlédnout). Vydáte-li se do dveří nalevo, dostanete se do místnosti s komínem uprostřed. Můžete si tam dát francouzáka s masožravou rostlinou nebo si zahrát jeden tón na varhany.
- Podstatně důležitější činnost proveďte u komína. Z inventáře odeberte rachejtli a položte ji do ohniště. Poté uchopte zapalovač a zapalte knot. Následuje animace, při které vypustíte raketu komínem. Ten čáp, co měl nahoře hnízdo, se asi hodně divil, co se to děje.
- Vraťte se k telefonu a vydejte se po schodech do prvního poschodí.

Stojíte pod loveckou trofejí, sobí hlavou, které dutinami proletuje moucha.
- Jděte doprava a dojděte ke dveřím - vstupte a dostanete se do Candyho koupelny. Otevřete pračku a tam najdete klíč - seberte ho.
- Vraťte se zpět pod sobí palici a pokračujte doleva. Po vaší levé straně se nacházejí dveře a naproti nim jsou schody do podkroví. Vejděte do dveří, tím se dostanete do Candyho komůrky.
- Můžete si zde sednout do křesla, pustit si na CD přehrávači cédéčko ležící na zemi, nebo použít sušák na vlasy (docela legrační). Z důležitějších úkonů - Otevřete skříň, ulupte Candymu punčocháče, pak jděte k zrcadlu a použijte klíč na otevření pravého horního šuplete - získáte tím fén.
- Odejděte z Candyho komůrky a vydejte se po schodech do podkroví.

Po výšlapu schodiště si můžete prohlédnout místnost s loveckými trofejemi, ale opravdu jen prohlédnout. Vejděte do dalšího pokoje.
- Můžete si prohlédnout lví kůži nebo si dát sprchu. Z této místnosti vedou dvoje dveře - dřevěné a modré. Jděte do těch dřevěných - proběhne animace - Bolok se dostal z pastičky a je sakra pokroucenej. Jste v podkrovním pokojíku a všude kolem vás jsou nějaké soudky.
- Postupte dál do pokoje. Před vámi je napravo okno a nalevo je temný kout. Jděte do temného kouta, kde nahmatejte vypínač, zavřete truhlu, vylezte na ni a z poličky si vezměte kliku. Pokud se vydáte k oknu, zjistíte, že je v něm otvor. Správně - pro kličku, ale ještě jí tam nedávejte - vraťte se do místnosti se lví kůží a vejděte do dveří modrých.

- Jste v obrovském pokoji s televizí. Můžete si ji pustit, ale nezapne se - jděte k akvárku a tam najdete ovládák. Přijdete k TV a snažíte se jí zapnout, ale nic - ovládák letí z okna. Za chvilku se televize jako na potvoru zapne sama. Za televizí seberte kabel a projděte kolem akvárka k dalším dveřím (nemusíte tam chodit, není to nezbytně nutné pro dohrání hry).
- Vejděte do nich a běžte dál do chodby. Z oné chodby je vchod do červené chodby (bez dveří, slepá ulička) a naproti vám jsou dveře s dírou - vedou do pokoje s lodí - vlezete-li tam - zemřete, protože se Bolok schoval do skříně. Vraťte se do podkrovního pokojíku (místo, kde jste našli kliku) a jděte k oknu. Do již zmíněného otvoru zastrčte kliku, čímž otevřete okno a vyskočte ven.

- Jste na římse a před vámi leží fošna. Seberte jí a udělejte z ní lávku na druhou římsu. Animací se dostanete na střechu, odkud se skokem do komína dostanete do místnosti s lodí. Jelikož víte, že Bolok na vás číhá ve skříni, svažte skříň pomocí Candyho punčocháčů a při animaci zjistíte, že jejich druhý konec byl spuštěn na zahradu. Vydejte se tedy za ním na zahradu (komínem nahoru a přes římsu do pokoje s TV => pokoj se lví kůží => pokoj s trofejemi => po schodech až k telefonu => u telefonu doprava až na konec chodby do kuchyně a odtud přímo na zahradu).
- Uchopte konec punčocháčů a přidělejte ho k sekačce, načež ji zapněte. Následuje poměrně zdařilá animace, kterou se (prozatím) zbavíte Boloka. Vraťte se do místnosti s lodí. Naleznete tam čtveřici svých ufonských přátel zmrazených do kostky ledu. Musíte je rozmrazit. Vedle vchodu do této místnosti je zástrčka, do ní vsuňte kabel ze svého inventáře a na něj pak připojte fén. Po animaci se všechno změní - už jste zas všichni pohromadě, ale ne na dlouho.

Druhé dějství hry
Bud zůstal s ostatními a vy přebíráte kontrolu nad inteligentem party, který se jmenuje Etno. Loď je už opravena, ale Etno nechce nechat na Zemi svůj výzkum lidské rasy a tak se musí dostat do svého sejfu. Toto je hlavním cílem druhé části hry. Po přemístění Etna záchodovým výtahem tajnými cestami (rádoby Neverhood) se dostanete do tajné laboratoře.

- Zde si můžete dalekohledem prohlédnout noční oblohu nebo spustit přístroj nacházející se za dalekohledem. Vedle onoho přístroje je zásuvka. Běžte k počítači a pokecejte si s počítačem - urazíte-li ho, zemřete - mluvte o kriketu a o tom, jak pojede s vámi všemi do vesmíru. Běžte kolem sejfu dál do pokoje - tam naleznete modrou krabičku s červeným spínačem. Stiskněte ho a z té malé krabičky se vyloupne Etnův vynález - transmutující sofistikant.
- Vyzkoušejte ho, ale nefunguje. Vedle na zemi leží baterie. Uchopte jí a odneste k již zmiňované zásuvce, kde jí zapojením dobíte. Vraťte se k sofistikantu, baterii zapojte a vyzkoušejte si ho. Změníte se v myšáka Maurice, o kterém se v rozhovoru zmiňoval počítač. Promluvte si znovu s počítačem a ten vám v záchvatu blaženosti otevře sejf. Vejděte dovnitř, seberte tam knihu a odejděte ven.

Třetí dějství hry
Před sejfem potká Etno Boloka, kterého za moment přejede sekačka. Bohužel stihl použít svou zbraň a tím započal destrukci celého domu. Všichni nasednete do lodi a na poslední chvíli se vám podaří odletět. Nějakou dobu letíte, avšak dojde k poruše a vy se zřítíte do nehostinné pustiny, v jejímž středu stojí továrna na hnůj. Candy s Etnem odhalí poruchu - palivo je nestabilní a potřebuje jako přísadu pátý element - kravské lejno. Candy a Georgious se vydají do oné továrny, cestou však potkají bahenní příšeru, která si na Candym velice pochutná. Georgious jde dál a ve chvíli, kdy je za ním hejno kuřat, končí animace. Začínáte ovládat Georgiouse.

- Jen tak pro legraci si můžete vzít jedno kuře - ostatní utečou. Pak se vydejte doleva a jděte stále dál - dorazíte na rozcestí, kde se můžete vydat doprava, doleva nebo směrem k sobě. Pokud byste šli doprava nebo doleva, pouze byste onu továrnu obešli. Dejte se tedy směrem k sobě - je tam uzavřený poklop (vchod do kanalizace). Zkuste ho otevřít, ale nejde to.
- Jděte zpět směrem na rozcestí, ale přeruší vás zajímavá animace - potkáte přerostlou slepici, která kokrhá a která je ve hře označena jako Maxikuře. Pokecejte si s ním, následuje další animace, kdy ono pravděpodobně přecitlivělé maxikuře vyvolá atomový výbuch - následuje malá retrospektiva do historie atomových výbuchů a poté už můžete vlézt do uvolněné díry.

Ještě než vlezete do díry vedoucí do kanalizace, proběhne další animace, při které se opět objeví bahenní příšera, přičemž z pochopitelných důvodů vyplivne Candyho. Spolu s Georgiousem vleze do kanalizace a až se dostanou na rozcestí, rozdělí se. Nyní ovládáte Candyho.
- Jděte dál kanalizací dokud nespadnete do jámy. Candy dopadne do něčeho velmi slizkého a prohodí pár neotřelých poznámek o lejnech. Vejděte do dveří. Tím se dostanete do bytu velké růžové potvory zvané Nelson, který začne Candymu dělat velmi neslušné návrhy.

- Teď jste zase Georgious. Jděte potrubím a vylezte žebříkem nahoru.
- Seberte poklop a pneumatiku, jděte do výtahu a stiskněte tlačítko. Zatímco jedete výtahem, pozorujete Candyho ve velmi intimních pozicích, ve kterých ho fotí Nelson. Dostanete se na plošinu, visící nad propastí. Sami se můžete kouknout, co mají na práci krávy, nalézající se všude kolem vás. Přejděte lávku a vyjděte ven.
- Jste na rozcestí, všude kolem vás bučí krávy. Můžete jít doprava, doleva nebo se svézt výtahem, který je přímo před vámi. Jděte doleva, nastupte do dalšího výtahu a vyjeďte nahoru. Přejděte lávku, dostanete se do místnosti s velkým kotlem. Zkuste ho zvednout, ale je moc těžký. Vyndejte z něho naběračku a několikrát si dejte nášup (3x). Tím odlehčíte kotel a můžete ho sebrat.

- Vstupte do další místnosti, do Muzea, kde si můžete prohlédnout sochy vyrobené z hnoje. Běžte dál a vylezte do schodů. Leží tam kladivo. Pokud ho zkusíte zvednout, dostanete do hlavy dávku olova z rotačáku. Před uchopením kladiva si musíte na hlavu nasadit kotel. Uchopte kladivo a v následné animaci si užívejte brnění. Poté k vám přiběhne ukecaná slepice a po tom, co se vypovídá, ji můžete klidně majznout kladivem - slepice skončí docela zajímavě.
- Vraťte se zpět k výtahu, sjeďte dolů, vraťte se na rozcestí (jak tam bučí krávy) a použijte výtah před vámi. Vyjedete na rozcestí - můžete jít doleva a pak po točitých schodech nebo se vydat doprava. Jděte doprava - je tam hnusnej růžovej pes. Když se k němu přiblížíte, skončíte dost hroznou smrtí. Vraťte se tedy k výtahu a jděte po oněch schodech nahoru. Jste na dalším rozcestí - vlevo je jenom televize. Tam ani nemusíte chodit. Vydejte se doprava, kde svářeč opravuje světelný nápis. Chcete si od něj vzít plynovou bombu, ale o vám ji nedá, protože nemáte svářečské oprávnění. Majzněte ho palicí a bombu si vezměte. Vraťte se zpět na rozcestí a sejděte po schodech dolů k výtahu. Vydejte se za psem. Nechoďte k němu a dejte mu plynovou bombu, on ji sežere, nafoukne se a udělá si letecký den.

- Seberte psí boudu a můžete se posilnit i jeho kostičkou. Následnými dveřmi se dostanete do skladu, kde seberte skate a běžte dál. Před truhlu umístěte psí boudu, která má střechu ve tvaru schůdků. Po těch vylezte na truhlu, seberte naviják a vraťte se k výtahu. Sjeďte dolů a ocitnete se opět na rozcestí u bučících kraviček. Dejte se doprava a tam si můžete pokecat s jednou z krav. Na jednu z krav použijte naviják (na všechny to nefunguje) a onen naviják na ní poté přidělejte. Naviják se postará o vyčlenění krávy ze zdi a už stojí vedle vás na svých vlastních nohách. Podstrčte jí pod ně skate. A začněte strkat do krávy. Dotlačte ji až ke dveřím, které otevřte a zas strčte do krávy. Jste na okraji propasti. Uchopte hák na zemi, použijte ho na krávu a zatáhněte za páku.

Nyní jste Candy a probudíte se po boku Nelsona v jeho bytě. - Jděte do koupelny, tam seberte lahvičku a ze šuplíku žiletku. Vraťte se do ložnice a vydejte se do kuchyně. Tam seberte nafukovací křeslo a běžte k východovým dveřím. Jelikož byste vrzáním dveří Nelsona vzbudili, použijte lahvičku k namazání dveřního pantu. Otevřete dveře a vyjděte ven. Od dveří se vydejte doleva a jděte pořád dál až k místu, odkud už nebudete moci jít dál. Položte na zem nafukovací křeslo, usedněte na něj a propíchněte ho žiletkou.
- Dostali jste se do kuchyňských prostor. Projděte lítačkami a jděte doprava. Od vysavače si přivlastněte rouru. Vedle vás je obrovské zelené akvárko. Pokud se pokusíte jít si zaplavat, bude Candy protestovat, že přece nemá bikiny. Běžte kolem vysavače do kuchyně a hned za rohem vlezte do potápěčského obleku. Tím se dostanete do akvárka. Běžte do Žluté ponorky (vivala Beatles) a v ní se dejte doleva. Tam ukradněte rybu Fugu a vraťte se zpět na rozcestí v ponorce. Knoflíkem na zdi si můžete periskopem prohlédnout okolí ponorky. Vydáte-li se doprava, narazíte na řídící pult ponorky. Pokud zkusíte cokoliv zapnout, zemřete. Vyjděte z ponorky a běžte dál do kuchyně.

- Uvidíte kuchaře, jak porcuje ryby. Zůstaňte stále za jeho zády, jinak vás zabije. Na hromadu ryb dejte Fugu, tím zabijete kuchtíka a běžte k lednici, tu si můžete jen tak pro zábavu zkusit otevřít. Vedle ní seberte kbelík. Otevřte výtah, vejděte a koukněte se na ovládací panel - pokud stisknete "pí" nebo hlásnou troubu, zemřete, pokud stisknete "1" nebo telefon, nic se nestane. Stiskněte tedy "2". Jděte stále po lávce, která se za vámi poté propadne. Běžte dál až k žaluzii, se kterou nemůžete nic dělat. Vydejte se tedy doprava až k masivním dveřím. Vejděte a uvnitř stiskněte tlačítko. Během animace bude z Candyho vyrobena placka. Vraťte se k žaluzii a podlezte pod ní. Candy se znovu nafouke.
- Jste ve skladišti. Napravo od vás jsou sudy a nalevo jsou krabice. Jděte ke krabicím a tam seberte plechovku s chilli. Vraťte se a běžte k sudům a pak dále po schodech dolů. Projdete dveřmi a dostanete se do velké místnosti. Běžte dál, až narazíte na mechanika opravujícího traktor. Je schopen vás zabít a tak použijte páku na zemi. Běžte dál ke dveřím, ze kterých sundejte železnou závoru a projděte jimi. Jste opět u akvárka. Jděte kolem něj až do kuchyně.

- Ve skříňce nalevo od sporáku je plynová bomba. Vezměte z inventáře rouru od vysavače a napojte ji na plynovou bombu. Druhý konec bude napojen na sporák. Z inventáře umístěte plechovku s chilli na sporák, zapněte plynovou bombu, zapněte sporák a ze sporáku sundejte již ohřáté Chilli. Vraťte se do místnosti s mrtvým mechanikem a běžte ke dveřím vedoucím do místnosti s běžícími pásy. Vedle oněch dveří je další vchod. Vejděte dovnitř - tam už čeká Georgious i s kravičkou. Krávu nakrmte chilli a pak na ní použijte kbelík (to aby mohla kam uložit lejno).

Čtvrté dějství hry
Candy se s Georgiousem vrátí k lodi a k ostatním pomocí traktůrku s naplněným nákladovým prostorem. Po rozhovoru s přáteli se objeví Bolok a donutí vás, abyste všichni i s ním odletěli na tajnou základnu Oblast 52. V továrně mezitím praskla roura od plynu a celá továrna lehne popelem. Přistanete v Oblasti 52 a jste zajati. Bolok je zabit a každý z ufonů je umístěn do zvláštní kopule. Kopule ufona Stereoa je nekvalitní a díky tomu se Stereo osvobodí.
- Ovládáte Stereoa. Jděte směrem k dolnímu okraji obrazovky a projděte dveřmi. Běžte pořád dál až dorazíte k výtahu. Vstupte a stiskněte knoflík 1. Proběhne animace, při které je Candy dopraven na pokusný stůl a zatímco si myslí, že mu k jeho potěšení chtějí změnit pohlaví, se vědci připravují na jeho roztavení. Po vystoupení z výtahu běžte na konec chodby a projděte dveřmi. Dveřmi nalevo se dostáváte do plynové kotelny. Seberte tam plynovou bombu označenou zeleným pruhem a napojte jí na kohoutek označený širokým úsměvem.

- Vyjděte z místnosti a běžte do dveří na pravé straně obrazovky. Běžte na levou stranu římsy, tam otevřte roletu a na kohoutek napojte bombu naplněnou chechtacím plynem. Tím zamoříte vědecké sympozium a zachráníte Candymu život. Běžte na druhý konec římsy a sjeďte dolů výtahem. Tam utrhněte Igorovi nohu (napoprvé to ještě nepůjde, podruhé už budete úspěšní). A pak mu seberte identifikační kartu. Vraťte se výtahem na římsu, pak do výtahu, kde zvolte 2 a tím se vrátíte do vězení. Vedle kopule s vesmírnou cihlou (cihla s okem) použijte Igorovu identifikační kartu na ovládací panel, čímž onu cihlu osvobodíte, seberte ji. Vraťte se do výtahu a zvolte 3. Dostanete se do chodby, na jejímž konci je plošina, která vás vynese ke dveřím. Na panel vedle nich použijte Igorovu nohu a vstupte.
- Ovládáte Candyho - Kecejte s mouchou, dokud vás nevynese z jámy a po přistání běžte směrem ke spodní části obrazovky a pak po schodech nahoru. Nalevo je domeček a napravo je smetiště. Běžte do domečku a tam zjistíte, že robot nechce s nikým mluvit. Běžte tedy na smetiště, tam si oblékněte model robotí slečny a běžte do domečku. Na následující děj je uvalena těžká cenzura.

- Teď jste Georgious. Seberte lebku a střeva, lebkou naberte tekutinu z radioaktivní stoky a běžte směrem k dolnímu okraji obrazovky. Tam seberte kost a běžte po římse kolem propasti. V inventáři zkombinujte kost a střeva a výslednou mutaci hoďte na mříže. Sešplháte k otvoru pod mřížemi, vylezte do něj a vyndejte dřevěný klín. Dostanete se do dalšího otvoru, tam opět vyndejte klín a dostanete se k otvoru s mřížemi. Použijte na mříže radioaktivní tekutinu z lebky. Výslednou dírou se dostanete do zamrzlé místnosti. Projděte jí celou až k žebříku, po kterém vylezte na trubku. Tam seberte železný hák a vraťte se ke vchodu do místnosti a použijte hák na rouru s plynem. Vraťte se k žebříku a použijte onen hák na dveře. Dostanete se do jídelny. Nalevo od dveří je červená skříň s hasičskou sekerou. Uchopte kladívko vedle ní a dobře mířenou ranou ukradněte sekeru. Běžte na druhou stranu místnosti, kde vám před dveře naleze nezbedný nábytek. Použijte sekeru na štokrle a nábytek zbaběle uteče a uvolní vám dveře. Vejděte do místnosti, stiskněte všechny tři zelené knoflíky a pokračujte do další místnosti. Tam stiskněte další tlačítko, čímž rozprsknete ufona v kopuli, a vejděte do dalších dveří.

- Vraťme se ke Candymu. Proberete se v manželské posteli vedle robota. Prohledejte gauč, najdete peníze. Vyjděte ven z domečku a vraťte se ke schodům, kde na vás už netrpělivě čeká moucha. Dejte jí peníze a pak vás odnese do jiné roury. Z té se vydejte do dveří. Dostanete se do místnosti se spoustou transportních kabin. Postupně vejděte do kabin s čísly 1,3,8 a 21.
- A zapneme si zas Stereo. Jste v řídícím centru - Projděte se a až narazíte na teleport, použijte ho. Běžte doprava, je tam páka na zemi, stiskněte ji a otevře se ovládací panel s velikým knoflíkem. Položte na něj vesmírnou botu, tím se vám otevřou dveře z řídícího centra ven. Použijte opět teleport a nově otevřenými dveřmi odejděte. Běžte k barevnému panelu a tam budete muset opakovat barevné sekvence podle toho, jak blikají jednotlivé části panelu. Nejdřív budete opakovat jedno a pak dvě, tři.... a nakonec deset bliknutí - pro zapamatování doporučuji papír a tužku. Po úspěšném zvládnutí tohoto úkolu se otevřou další dveře z řídícího centra, do kterých vejděte a usedněte za stůl - Stereo usne.

- Starý dobrý Bud je osvobozen ufonem. Jste v místnosti plné záchodových mís. Běžte směrem k dolnímu okraji obrazovky a vlezte do největšího záchodu. Animací se dostanete na trubku. Běžte doprava a až uvidíte malou plošinku, uvidíte za ní ohromné bludiště, kterým budete muset po použití plošinky projít. Dejte se do toho. Když se dostanete dost daleko, projede kolem vás hlemýžď a nabídne vám svezení. V následující animaci se vydáte závratnou rychlostí směrem k východu z bludiště. Pokud by se někomu ona rychlost zdála až moc vysoká, může k ukončení animace použít ESC. Vlezte do obrovské golfové jamky a uchopte jednoho ufona. Ten se nafoukne a vynese vás do ventilačního systému. U velké mříže pracuje robot, popovídejte si s ním, on sundá boty a odletí. Vydejte se ve směru jeho letu a uvidíte ho, jak zasekl ventilátor. Projděte jím a robota vytáhněte, čímž uvolníte větrák a odletíte do pouště. Od díry běžte směrem doprava a pak jděte 2x nahoru (směrem k hoře). Tam naleznete troubu, do které promluvte. Tím vzbudíte Stereoa a ten se bude snažit vám horu otevřít, ale zasekne se to.

- Etno - Spadli jste do obrovského opékače topinek a máte jen 3 vteřiny na únik. Jděte směrem k dolnímu okraji obrazovky a tam si stoupněte na plošinu, která vás vyhodí z topinkovače ven. Běžte směrem ke spodnímu okraji obrazovky a vstupte do teleportu. Naproti teleportu je u zdi plošina. Vyjeďte nahoru a pak vylezte po žebříku. Běžte doprava, pak po schodech a na další plošinu. Doprava a pak doprava k další plošině, doleva a po žebříku. Vyndejte krysu zaseknutou mezi ozubenými koly a vraťte se k teleportu. Tam vstupte na plošinu s ovládacím panelem a stiskněte zelený knoflík. Rozjedou se ozubená kola a hora se před Budem otevře. Jděte směrem k dolnímu okraji obrazovky, stisknutím tlačítka si otevřte dveře a vejděte.

- Stereo se probere. Běžte kolem dveří, kterými jste sem přišli, až k velkému východu a projděte jím.
- Bud je stále na poušti. Jste u trubky a běžte dolů, doprava, východ, 2x jih, tam sundejte kámen z prkna, seberte lebku a vraťte se k otvoru, u kterého jste v poušti začínali. Běžte dolů a pak 3x západ. Odmontujte hadici a vraťte se k otvoru. Běžte dolů, 3x východ, sever, západ, doprava, tam napojte hadici na trubku a na to pak použijte lebku. Během animace slezete dolů. Jděte kolem kopule až na běžící pás, který vás doveze do chodby. Běžte ke spodnímu okraji obrazovky a pak vejděte do dveří (můžete vejít jen do jedněch dveří) a tam už na vás čekají kamarádi. Projděte místností a aktivujte řídící panel. Celá partička se teď projde až k lodi, Candy vyndá klíče, ale sebere mu je ufon, co osvobodil Buda. Všichni tedy běží k raketě a Candy do ní vleze. Zbytek je ovšem zajat vrchním vědcem.

- Candy - Slezte po žebříku, pak ještě po dalším a nakonec vypadněte z rakety dírou v podlaze. Nastupte do výtahu a na konci cesty seberte obrovský barel, který Candy potom donese k raketě. Tam na barel napojte přívod paliva a vraťte se do rakety. Otočte kolem a vylezte nahoru po žebříku. Aktivujte červenou páku, vylezte nahoru po dalším žebříku a stiskněte červený knoflík.

KONEC a závěrečná animace.

Hannes